Het leukste wat ik ooit heb meegemaakt is… naar Excelsior gaan.

Het leukste wat ik ooit heb meegemaakt is… naar Excelsior gaan. Die zin schreef Samuel op tijdens de allereerste les bij Playing for Success, terwijl we samen met alle andere kinderen een poster maakten in het stadion. Een plek die normaal alleen voor profvoetballers is, werd nu een plek waar Samuel op dat moment zijn leukste herinnering maakte.

En ik? Ik mocht bij hem zitten en kijken hoe hij straalde omdat hij ergens mocht zijn waar hij normaal gesproken alleen van kon dromen. Hij voelde zich speciaal. En dat voelde ik ook..

Geschreven en geplaatst op LinkedIn door Arend van der Meide

Meer Nieuws

vr 10 april 2026

Er is een RotterDAMMER heengegaan Ik zit buiten, voor ‘mijn buiten’. In de zon en om…

Lees meer

di 30 september 2025

Jaarlijkse ontbijtbijeenkomst november 2025

Lees meer

Contact